Mit tegyek, ha nem jól adtam le rendelésemet?
Amennyiben megrendelését esetleg tévesen adta le, lehetőséget biztosítunk Önnek az árucserére, ha a kívánt termék rendelkezésünkre áll. Ez esetben ügyfélszolgálatunkkal történő egyeztetés után munkatársunk kiküldi Önnek a csereterméket, Ön, mint megrendelő pedig postai úton eljuttatja a – dobozba becsomagolt – terméket, melyet vissza szeretne küldeni nekünk.
Ha a csere lehetőségét ügyfélszolgálatunk bármilyen okból nem tudja megoldani, akkor -saját költségén- küldje vissza címünkre a nem kívánt terméket eredeti (bontatlan!) csomagolásban és címkével, mi pedig a termék ellenértékét átutalással elküldjük az Ön által megadott bankszámla számra.
A premiumvitamin.hu minden webshopban vásárolt termékre cserejogot biztosít. A cserejog érvényesítése során kérjük a számlát és az eredeti (bontatlan!) csomagolást csatolni. Az árut becseréljük a kívánt termékre, vagy visszatérítjük az árát. Ebben az esetben a szolgáltató -vagyis a premiumvitamin.hu, illetve annak üzemeltetője- köteles a megrendelő által kifizetett összeget legkésőbb az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.
Kérjük ellenőrizze adatait minden rendelésénél akár több alkalommal is!
Amennyiben megrendelésével kapcsolatban kérdése merülne fel, kérem, keresse munkatársunkat a 06-70-984-29-42-es telefonszámon (bármikor hívható), vagy az premiumvitakontakt@gmail.com e-mail címen.
Köszönjük, hogy megtisztel bennünket vásárlásával! Reméljük, elégedett lesz szolgáltatásainkkal!