GY.I.K. = Gyakran Ismételt Kérdések

Hogy vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?
A kapcsolatot személyesen, telefonon,  illetve e-mail formájában van lehetősége felvenni.
Az alábbi telefonszámon: +36 70 631 2232
Illetve az alábbi e-mail címen: premiumvitakontakt@gmail.com

Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.

Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
Igen, a regisztrációt követően ez máris lehetséges.

Milyen módon tudok keresni a Web-áruházban?
Számos keresési funkció található oldalunkon, amely akár csoportokra, akár egy szórészletre is találatot nyújt.

Ha van valamilyen panaszom, de nem tudom melyik termék segítene rajta, akkor hova fordulhatok?
Ebben az esetben keresse meg szakértőnket! Az alábbi telefonszámon éri el: 06-20-584-60-69

Meg tudom nézni a megrendeléseimet?
Igen, a visszaigazoló e-mailben kiküldünk Önnek minden adatot.

Ha Utánvétet választottam, hogyan kapom meg a kiválasztott terméket?
Akkor feladjuk a megrendelt termékeket a MPL segítségével és a Segítség a rendeléshez menüben található módon.

Mennyibe kerül a postaköltség?

1. Házhoz szállítás.
Amennyiben ezt választja, úgy munkanapokon a MPL futárai reggel 8:00-tól délután 17:00-ig jelentkezhetnek az Ön által rendelt küldeménnyel az Ön által megadott címen. Ennek díja bruttó 2.000 Forint.

Az Akció menüpont alatt található termékeket is megvásárolhatom?
Természetesen.

Hogy tudom megnézni, hogy mi van a kosaramban?
A termékeknél található bevásárlókocsi ikonra kattintva, illetve a felső menüsor kosár feliratára kattintva.

Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?
Bejelentkezés után, az Személyes beállításokra kattintva.

Ha befejeztem a nézelődést, illetve a vásárlást az áruházban, akkor egyszerűen csak bezárom a böngészőt?
Biztonságosabb, ha a kezelőfelületről a Kijelentkezés menüponttal lép ki.

Véletlenül egy olyan cikket tettem be a kosaramba, amire nincs szükségem.Tudok törölni, vagy kezdhetem, az egészet előlről?
Természetesen nem kell a rendelést újrakezdeni, a kosár megtekintésénél a törölni kívánt tétel mellett megjelenő piros kuka gombbal lehet elvégezni.

Egy adott cikkből több darabot szeretnék vásárolni. Csak egyesével tudom ezt megtenni?
Nem. Lehetőség van már a kosárban található cikkek darabszámának megváltoztatására.
Amennyiben olyan termék került a kosarába, amire nincs szükség, kérjük, ne a darabszámot módosítsa nullára, hanem törölje a terméket a kosárból.

Hogy tudom befejezni a vásárlást, ha már minden termék a kosaramban van?
A kosár megtekintésénél a Pénztár gombra kattintva a Megrendelés elküldése gomb lenyomásával!

Honnan tudhatom, hogy az általam megtekintett cikk van raktáron?
Webshopunkat napi rendszerességgel frissítjük, olyan cikkek találhatóak meg kínálatunkban, amelyek megvásárolhatóak. Természetesen ennek ellenére készlethiány előfordulhat, ezeket az információkat minden esetben a cikknél feltűntetjük. Alapesetben ezek a termékek nem rendelhetőek, de e-mailben vagy telefonon rendelését természetesen ezen tételekre is leadhatja!

premiumvitamin.hu

Prémiumvita-Kontakt Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság

X